Fra medlem til medlem

Har du noget du mangler?
Her kan der købes, byttes, foræres og modtages efter behov.

14 tanker om “Fra medlem til medlem

1. Kære alle,

Vi vil høre om nogen i foreningen har en trailer de vil låne eller leje os?
    Vi har en trekvartseng (120cm) bred, 2 enkeltmandssenge samt et køleskab vi skal fragte til genbrugsstationen.

Alternativt er man meget meget velkommen til selv at tage imod noget af ovenstående, hvis man mangler senge til anneks eller lignende.

Skriv gerne en sms på 26219462

Mikkel og Mette
    Samsøvej 7

2. Hej Alle,
    I aften havde vi besøg af to yngre herrer til vores fest som præsenterede sig som nogen der havde sommerhus i området. De stak af med to af vores lamper som vi gerne vil have igen. Der er tale om to “lysrør”, der kører på batteri. De er ikke meget værd uden lader og controller, men temmelig kostbare at erstatte. Tips vil blive modtaget med kyshånd.
    Mathias, Samsøvej 6

3. Kære Alle,
    Vi holder en havefest på lørdag den 21. august. Der bliver lidt livemusik fra ca 20-22, og derefter fest til kl ca 1. På forhånd tak for forståelsen.

God weekend,
    Kh
    Maria og Mathias, Samsøvej 6

4. Hej i grundejerforeningen,
    Jeg festligholder min 50 års fødselsdag lørdag d. 14. august fra kl 14 sammen med ca 40 teltslående gæster. Adressen er Læsøvej 5.
    Vi kommer sikker til at blive lidt højrøstede efter solnedgang, og musikniveauet bliver nok også svært at holde nede inde fra mit uisolerede sommerhus!
    Jeg håber på forståelse fra jer omkringliggende sommerhusejere, der evt vil føle jer forstyrrede af hurlumhejen.
    Alle er meget velkomne til at komme forbi for at drikke et glas eller udtrykke sin bekymring.
    Christian Jütte tlf 2344 1244

5. Lene, Sejerøvej 26, har fundet et Garmin ur på gf Vestergårds badebro den 29. Juni.
    Det er efterfølgende blevet udleveret til den lykkelige ejer den 30.juni.
    En lille solstråle historie.

6. Der er opsat en hjertestarter ved Sejerøvej 2😊
    Ved ikke hvem der har sørget for det.

7. Vi skal holde studentergilde for vores to piger søndag den 1. juli 2018. Og i den forbindelse har vi brug for nogle bænke/stole og borde.. Er der nogen der har nogen vi kan låne?

Jacob, Sejerøvej 19

8. Er der en grundejer, som har en jolle evt. m. påhængsmotor, som I gerne vil sælge, så er vi interesseret.
    Skriv her, hvis I er interesseret i at sælge.

• Hej Flemming

Har desværre først set din besked nu. Er den stadig til salg?
        Hvor mange personer kan den klare? Hvad skal du have for den?
        Er den med motor?
        Vh. Tine

9. Har mistet en halskæde med et pileformet turkis smykke. Måske ved stranden/ badebroen omkring Kr Himmelfart. Ejnar Dahl- Hansen, Sejrøvej 9

10. Philips tv 42″ hdmi virker perfekt fra 2013, købt 2014/15 fra nyt, lige til at bruge.
    For stort derfor tilsalg 899,- Tove og Niels Lyøvej 5