Her er der plads til spørgsmål, opfordringer og gode råd!

8 thoughts on “Her er der plads til spørgsmål, opfordringer og gode råd!

1. Flot hjemmeside , det er første gang jeg er inde , vil benytte den meget mere , dejligt at se at man kan kontakte nogen når der sker noget , der kommer sikkert nok en storm senere på året , håber John , vores genbo får fjernet det skæve træ inden da , som står lige for vores ind/udkørsel . Hilsen fra Hanne Sejerøvej 9 .

2. Jeg kan fortælle at vi har skiftet renovationsselskab. Det er M. Larsen der køre nu.
    Da vi ikke fik hentet affald i mandags har jeg haft kontakt med dem.
    Fremover bliver er tømt i lige uger og om tirsdagen.
    Vibeke Christophersen , Samsøvej 2

3. Hej.
    Vores hus læsøvej 7 blev ramt af lynet i sensommeren og brændte. Tak for hjælp, tilbud om hjælp og de mange venlige henvendelser i den forbindelse,

Nu er forsikringssagen slut og der er blevet bestilt et nyt hus. I den forbindelse skal vi have fjernet nogle træstubbe m.v. Kan nogen anbefale et firma?

Vi skal nok give besked når huset er færdigt og holder nok også et åbent hus så interesserede kan komme forbi og se det indvendigt.

Bjarne og Irene

4. Kære Naboer, er der nogen der pt. Befinder sig i / omkring vores perle af en grundejerforening og som kan kort fortælle hvad status er, efter Stormen igår d.10/1-15?

Samt til hvem vi fremsender opdateret kontakt informationer til?

Martin & Mathilde, Lyøvej 7.

• Hej Mathilde & Martin
      Fra sædvanligvis velunderrettet kilde (Vibeke) forlyder det, at et træ på Tunøvej er væltet; men det har gode folk fjernet. Havet stod højt under stormen; men har trukket sig tilbage. Skulle der være andet, vil jeg da gerne høre om det og bringe det her på hjemmesiden.
      Med hensyn til opdaterede kontakt informationer:
      Er der tale om adresseændringer o.lign. er det bare at maile
      det til et medlem af Bestyrelsen. Hvis det drejer sig om situationsrapporter fra Odden, vil det være en god idé at få fat i et af foreningens fastboende medlemmer. Der er jo ikke nogen fast ankermand til den funktion.
      De bedste hilsner
      Eilif, Lyøvej 1.

• Tak for de pæne ord.
      Nu er det så op til os, dvs. Grundejerforeningen Vestergårds medlemmer at få det bedste ud af det redskab, vi har fået til rådighed.